Tystnad

Det har varit väldigt tyst på den här sidan sedan slutet av juli. Vad beror det på?

jo, jag har inte haft någon större lust att skriva, mycket för att jag tycker att jag är kass att skriva. läser många bloggar och blir imponerad av hur duktiga folk är på att skriva så att man verkligen lever sig in. Den egenskapen har inte jag men har alltid viljat ha den. Så suget att skriva försvann helt enkelt. Men va fan, nu får jag helt enkelt ta tag i skiten igen, Jag tycker ju det är grymt kul att skriva och med träning så blir det förhoppningsvis bättre med tiden.

Det som är kul att se är att det faktiskt har varit besökare inne på sidan även fast jag inte har skrivit på länge.

Under kvällen kommer en längre text om ett litet projekt jag har börjat jobba med.

Hoppas ni kommer gilla det.

Höres /Daniel

Kommentera

